הרשתות החברתיות השפיעו על הלקוחות שלנו ויש בהן כיום הרבה מאוד ידע. האינסטגרם הוא ללא ספק אחד מכלי השיווק הטובים ביותר העומדים לרשותנו.
אם תבדקו את #olaplex באינסטגרם, תמצאו שם יותר מ-300,000 פוסטים של מעצבי שיער מכל רחבי העולם עם תמונות אמיתיות מהשטח.
כלי השיווק הזה הרבה יותר טוב מכל כלי אחר כי הוא לא אובייקטיבי לחלוטין!
יצירת דוגמאות להשוואה היא עוד דרך מצוינת להמחיש את ההבדל ללקוחות. בעזרת הדוגמאות אפשר להשוות בין תוצאות של הבהרה עם OLAPLEX לבין תוצאות של הבהרה בלעדיו וגם לתת ללקוחות לראות את התוצאות ולהרגיש אותן. אתם גם יכולים להציע ללקוחות טיפול בחינם. התוצאות ידברו בעד עצמן! הסבירו שאפשר להוסיף את OLAPLEX לצבע, לחומר הבהרה ולרילקסרים כדי למתן את הנזק שמתרחש בתהליך.OLAPLEX מתאים לכל סוגי השיער.
בנוסף, הדרך הטובה ביותר לשוחח על OLAPLEX עם הלקוחות שלכם היא להשתמש בו בעצמכם. כשאתם עושים את זה, אתם כבר לא מנסים למכור את OLAPLEX, אלא מדברים על משהו שאתם באמת משתמשים ומאמינים בו.